tisdag 18 januari 2011

Jungfrufärd

I dag har vi varit på premiärtur med vår nya fina släpkärra med kåpa på. Vår gamla har i det närmaste tjänat ut, 19 år gammal och väldigt välanvänd.

Turen idag gick till återvinningen i Hjo, jag håller ju på med döstädning så det fanns rätt mycket att köra dit med. Nästa vända blir till Erikshjälpen med sådant som är för bra för att kasta, typ gammalt porslin mm. Jag har ärvt en himla massa grejer som bara ställts undan men nu som sagt ska det snart få en annan ägare.

Har även varit på granngården o köpt diverse foder till små o stora djur, varit på ICA o hämtat toner till nya skrivaren, det är oftast där vi får hämta ut paket.

I kväll blir det jobb i Jkpg, det var ett tag sen sist jag sov över där, har tagit semester på mina ordinarie arbetspass, har behövt det för alla ggr jag fått jobba extra, assar som varit sjuka, åsså lite extra vid jul. Men nu är det på det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar