onsdag 19 januari 2011

Ibland är det tungt att leva

Skitsnack på bloggar, det är det visst en del som roar sej med.. Blir väldigt beklämd när jag läser i detta öppna forum som tyvärr används till rent förtal ibland, snälla ni som skriver - tänk er för, fatta bara vad ni sårar och ställer till det..
Var inne på min dotters blogg o häpnade men mest blev jag förbannad för elaka tungor som skrivit där.
Precis vad vi diskuterat många gånger här hemma, så fort en tjej - kvinna talar med en karl - kille blir det skitsnack. Försök fatta att det går utmärkt att vara kompis o då menar jag kompis o inte sängkamrat, varför blir det denna diskusion så j:a ofta. Tänk om folk kunde fatta detta och inte dömma utan att veta vad dom snackar om...Nog om detta men en skärpning är väl på plats.....
I övrigt har jag jobbat natten som gått - nåja inte så farligt med jobb - sovande jour heter det med ett finare ord. Som alltid efter ett sådant pass är jag energilös när jag kommer hem, har mest lunkat omkring o inte gjort ngt vettigt. Jo förresten jag o hunden har varit ute o gått - trippat på is o snö medans maken besiktiat min bil.. Den gick igenom iaf - skönt. Nu får det bli en slökväll framför tv.n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar