måndag 6 december 2010

Kvällstrött

Måndags kvällen är snart förbi iaf för mej fattar inte vad trött jag är på kvällarna. Kanske är det för att jag har svårt att sova, vaknar och behöver gå på toa och sen är det lögens att somna om.. I natt fick jag tom gå ner och ta värktabletter, hade ont lite här o var i min slitna kropp..
Idag har jag börjat plocka fram tomtelådorna - har egentligen alldeles för mycket pynt (tomtar) det är ju kul att plocka fram men ack så tråkigt att ta bort efter jul..
Har även varit hos klipp Inger och fixat håret, sen blev det en tur till Hem o Hobby, köpte 2 nya underlakarn.
I kväll har jag börjat virka en ny schal, sålde min andra i lördags.. lite kul, det kom in en kvinna som tyckte den var fin hon undrade om jag hade fler - hade jag inte men sa då på lite skoj att du får köpa min och döm om min förvåning när hon gjorde det.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar