torsdag 30 december 2010

GOTT slut på 2010

Så är nästan 2010 till ända, bara en dag kvar, undrar vart åren tar vägen. Dom går ju fort när man har roligt så jag - vi måste ha väldigt roligt, för tiden går så himla fort..
Året som gått har varit händelserikt, har ju bla fått ett branbarn till, nr 6 - lille Konrad föddes i november..
I övrigt har det varit väldigt mycket jobb och så vårt J.E.A.s Hantverk me förstås, där känner jag att det utvecklats, iaf saker som tillverkas..Kurser har vi haft i tovning, jag var väl lite osäker i början - känndes lite nytt, har ju inte hållit på så länge med just ullen. Men när jag ser bakåt så är det så himla kul när nya saker blir till, att få pröva massa nytt.
Vill på dettta sätt önska mina bloggläsare ett gott slut och ett riktigt GOTT NYTT 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar