onsdag 31 mars 2010

Födelsedag o flaggan i topp


Så var det nästan påsk - det bara swichar till.

Idag fyller min goa gubbe år - grattis till honom, han har fått kaffe på sängen och nya tofflor..


Här är det just nu bara jobb o åter jobb, inte klaga, skönt att ha ngt att göra men ibland blir det bara för mycket.


Har suttit och läst cv, cv och åter ja just det cv, det var nämligen så att 2 av dotterns assistenter sa upp sej med två veckors mellanrum, pust.

Nu är dock två nya tjejer utplockade ur högen så nu ska alla tummar hållas på att det blir rätt..

Ikväll och imorgon bitti-fm ska en tjej gå bredvid mej, ska alltså jobba senare idag. Men efter 11 imorgon ska jag fira ledigt ända till nästa torsdag, iallfall om inget händer som gör att jag får rycka in. Jag är ju inte bara morsa, är arbetsledare, assistent och god man allt i samma kropp. Allt det här kolliderar ibland för jag har ju 4 barn till och så är jag bonde på deltid också.


Ibland blir jag bara så jäkla trött och sån är jag just nu, länktar som attan efter att få åka iväg med gubben min i husbilen och bara få stänga av o VARA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar