lördag 16 januari 2010

Rimfrost bilder



I veckan som gått har det varit så himla vackert ute, dimma som gjort träden o förresten allt ute inbäddat i ulligt vitt. Lite bilder jag tagit.














Idag har julen defenitivt tagit slut hos oss för granen har förpassats ut, den var fortfarande grön o fin o barrade inte det minsta men jag hade tröttnat.

Nu väntar vi på de första kalvarna, men än har det inget blivit. Förra året vid den har tiden var det 2 mini..

Helgen hittills har varit rätt slö, väntar nog mest på att snön ska försvinna nu men det lär tydligen dröja. Bara att gilla läget om man kan eller deppa ihop, det är lite så det känns nu.
Ska iallafall göra nåt kul i morgon, åka till Skara på revy, Virus i bataljonen, barnbarnen, dom stora fick det av oss i julklapp, mycket uppskattat, har gjort detta i flera år nu. Efteråt går vi ut o äter gott. I år ska J. följa med också.

1 kommentar:

  1. Visst är det otroligt vackert med rimfrost! Blev sugen på att ta ett gäng bilder häromkvällen, men så hade jag bara mobilkameran med mig ut... blev inget vidare bra bilder... fick bara titta och njuta av det jag såg istället! :-)

    SvaraRadera