lördag 24 januari 2009

En pärs vid datorn


Is nere vid Vättern
Äntligen blev det en bild, fy vad det tjurar till sej ibland, datorn och jag är inte alls kompisar....


Lördag kväll redan, vart tar tiden vägen.



Har bakat frallor o muffins idag-gott. Ska användas på ett party här imorgon, det ska bli kul, länge sen jag hade något sådant.



Dagarna som gått sen jag skrev sist har jag jobbat ett dygnspass i JKPG, skönt att få åka hem därifrån, jag gillar jobbet men inte stan, skulle aldrig kunna bo i en stad så som J gör men hon trivs och det är ju huvudsaken.



Under tiden föddes nästa kalv. Nu är det nästan tjurfarm här för dom fyra sista har varit pojkar. Nu hoppas vi på en eller fler kvigor, hade tänkt att förnya beståndet.

Jippi jag har fått ett bud på det jag lagt ut på Tradera till försäljning, det är mina första grejer som förhoppningsvis blir sålda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar