onsdag 19 september 2012

Finbesök

Har haft besök av en snubbe från Länstyrelsen idag, han har kollat våra betesmarker - särskilda värden har jag sökt i årets SAM tom utökning. I dag har alltså kontrollen eller vad man ska kalla det ägt rum o hör o häpna han tyckte det var jättefint skött! Va glad jag blir när ngn säger så efter att jag mest suttit på rumpan det senaste halvåret - jippi....
I morrn bitti blir det dax för nästa kontroll - då kommer KRAV Peter! Dom duggar tätt nu!
Det kostar som bekant på att ligga på topp.
Ett hårigt fynd
 
Som om inte detta vore nog ska strax Eddie - hårig badas för att i morrn bli klippt, det är på tiden, ser inte hans ögon o då är det svårt att hålla kontakt speciellt med en busig hund...
Som ni kanske förstår börjar jag vakna ur dvalan som omslutit mej länge nog nu. Känns skönt med tanke på att inget blivit gjort här hemma mer än mat o nödtorftig städning... HÖGTRYCKSTVÄTT nästa - nåja nu ska jag inte överdriva..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar