lördag 1 september 2012

Äntligen

Efter mycket torka i sommar kommer här äntligen ett litet inlägg..
Har som bekant inte mått vidare bra den senaste tiden, känns väldigt länge, ända sen i påskas. Nu går det lite upp o ner, ibland deppigt ibland uppåt. Har inte fått så värst mycket vettigt gjort.. Bäst har jag mått när vi varit ute o rest för då faller kraven som finns på att jobba iaf hemma..
Men nu nog klagolåt!!!!
Har varit i Smedbyn en del den senaste tiden o det är en lisa för själen, idag har vi varit där igen men först till dottern o hjälpte henne upp o med morgonbestyren.
Har monterat några änglar o sytt lite på mitt projekt till Broderiakademins årsmöte, det broderiet börjar bli färdigt nu men det kommer jag inte att visa här istället ska det skickas till Östersund där det är en tävling. Årets tema är mitt emellan och efter mycket klur kom jag på vad jag ska bidra med... 
Har fö varit dålig fotograf i sommar o i nya datorn där jag sitter vid nu finns inget att visa, men lugn jag ska allt rensa ur kamera o telefon snart....
Så vänner hav tröst snart blir det bilder me..
Nog nu för ikväll ska passa på att vila lite så jag orkar med morgondagens födelsedagskals med hela vår stora familj....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar