torsdag 17 februari 2011

Lila

Visst blev det läckert!!!!!!


I dag har jag gjort något väldigt kul, nämligen färgat ull - i lila nyanser. Fattar inte varför jag aldrig gjort det tidigare bara, jag som i hela mitt liv levt med färg o form, målat mycket, sytt, hållit på med lera och garn i alla dess former... men alltså aldrig färgat tidigare på detta sättet, visst har jag gjort lite batik och färgat kläder o sådant... Jag målade mycket på trä en period o då blandades mycket färger o nyanser och jag gillar verkligen detta, så nu när jag var o tittade till ullen blev jag så himla glad shit vad häftigt det blev..

En till bra sak idag, mitt paket från England kom med posten, kamerans batterilucka, det tog inte alls så lång tid.. och rätt ser det ut att vara. Nu gäller det bara att fjäska för älsta sonen så han kan fixa dit den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar