lördag 29 maj 2010

Klarblå himmel

Sitter här vid datorn o kollar ut på en väldigt fin kväll, ok lite kallt är det allt men väldigt vackert, ser inte ett enda moln.
Det var värre förrut idag, hamnade i värdens störtskur mitt på dan i Jkpg. Var på väg till hotell Victoria och Viols Års stämma när jag fick för mej att gå till Västers artistmaterial, medans jag var där inne öppnade himlen sej och det blåste av bara attan. Turligt hörde det upp lika fort som det började, jag blev iallafall inte blöt..
Nåja vi var alltså på F.stämman, fick god lunch o fika efteråt. Träffade en massa trevliga människor me.
När vi kom hem fick det bli lite trädgårdsjobb, det pockar på överallt, ogräset växer så det knakar. Olvonbusken blommar och doftar ljuvligt, lite i stil med Jasmin, så himla kul att den trivs i vår trädgård. Jag är nog lite av en samlare på växter, då är det inte dom allra vanligaste jag gillar bäst. Ska se om det kan komma en bild på lite mer sånt nu när nästan alla träden blommar också, svårt att veta vilket håll man ska titta åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar