tisdag 13 april 2010

Öron epedmi - eller

Har jobbat varje dag sen i torsdags så nu börjar jag bli lite trött på det, tror att J är minst lika trött på mej med. Men idag har det nog varit bra att ha med mamma för hon har fått ont i örat och det var inflammation och besök på vc, vi åkte sjuktaxi och det är en sorglig berättelse som jag inte orkar med nu - bara väldigt SURT
Det sura i det hela är att hennes ena ass också har samma åkomma och A, barnbarnet har också det. Så nu äter alla 3 pennicillin så förhoppningsvis går det över.
Det är därför jag får jobba som vikarie, men nu blir det imorgon också, sen så kanske jag får va lite ledig o njuta av vårsolen. Såg när jag kom hem att rabatterna behöver få ans, det växer så det knakar, måste rensa lite innan allt blir för stort.
Hann iallfall med att börja städa husbilen när jag kom hem i går, det drar lite i den tarmen också. En som också vill ut o åka är Eddie, han la sej i bilen och gick inte ut därifrån förräns jag var klar. Det heter väl sådan matte sådan hund..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar