tisdag 16 februari 2010

Kurs och hallfix



Ny vecka nya möjligheter eller? Helgen som gått jobbade jag och så hade vi kurs på Mösseberg. Mycket trevligt ställe att kursa på, andra gången på kort tid vi är där. Nu var det assistentkurs- a som gällde, J och M från Viol höll i kursen och den var utformad så att J. s assistans stod i fokus. Bra upplägg med bara hennes assar, god mat o dryck inte att förglömma.


När vi kom hem på lördagen fick jag ett ryck o plockade iordning i hallen, satte upp spegel och nya väggljusstaken se bild, fin va..


Så var det ny vecka och idag skulle jag åkt på kurs men huvet var inte med, sprängvärk fy katten. Det gick över efter div. tabletter och sen har jag suttit vid symaskinen inte likt mej, så jag är nog lite sjuk. Har sytt överdrag till en dyna, handdukar och handlarkassar att trycka på i Smedbyn för J, hon håller morsan i arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar