fredag 3 april 2009

Damm i massor

Puh vilken dag, om jag vetat vad som skulle hända idag hade jag nog inte gått upp i morse. Vi skulle till J och plocka iordning i hennes lägenhet efter renovering, det var jag, W, E och småtjejerna, väl folkade alltså.
När vi öppnade hennes dörr möttes vi av DAMM i massor alldeles grått, det var bara att sätta igång att ta upp det värsta så alla kunde komma in, förresten Eddie var också med. En hund o 2 små i all skiten....
Nåväl det löste sej rätt så bra men då ringde P assen som jobbade och i vars hem J var, hennes hundar hade råkat i slagsmål och i tumultet föll hon så illa så det fick bli ambulans till sjuka huset.
Där stod vi mitt i skiten med en dotter utan assistent fy tusan, jag fick ringa en annan tjej men hon kunde inte jobba förräns på söndag så det blev ingen annan råd än J fick följa med oss hem. Hon blev tjurig men vad katten skulle jag göra, assistenter växer inte på träd inte.
Väl hemma efter en heldag i jkpg känns det som tåget kört över oss alla tre - helt döslut.

Tilläggas att det blev fint i lägenheten trots att det återstår masa mer jobb, vi gjorde ju bara grovgörat, allt plock är kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar