onsdag 25 mars 2009

SAM - blanketten

Hej å hå, nu har jag gjort min SAM-internet. Fy vilka våndor det blev med betesmarker med för mycket träd. Jäkla EU och våra svenska lama politiker..... Det är så man kan spy, där djur betat i alla tider ska man räkna träd och är det för många är det skog i våra fina hagar. Jag kan inte fatta varför, detta gör att det antingen blir massa klassad skog eller nakna betesmarker dår man röjer för glatta livet för att få allmosorna. Jag blir så arg så det finns inte ord för det, och sen svär folk från stan på bönderna, SKIT SKIT. Jag har iallafall ringt 2 gånger till Länstyrelsen och konferarat med dom och blivit LITE klokare, har även haft min granne att bolla med.

Mitt i det här har jag skrivit om schemat hos J, det finns önskemål om fyra veckors istället för tre, det har gett gråa hår det också, försöka få assistenterna att förstå att det inte går att jobba en massa tid utan vila emellan. Jag tror det blev bra tillslut får se när vi ska ha P möte om det blir godkänt, funderar allvarligt på att säga upp mej, så mycket tid och ork som det gått åt när jag egentligen ska vara ledig.

Nu tänker jag iallfall följa med gubben till Tidaholm, han ska efterbesiktiga Caddyn, jag ska gå lite på torget, var länge sen sist. Hade tänkt köpa blommor men vintern kom ju tillbaks så det får nog vänta. Vi ska nog fika eller äta ute, har bröllopsdag idag och det ska väl firas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar