måndag 29 december 2014

När året 2014 går mot sitt slut!

Äntligen här inne igen!

Allt har typ strulat , inlogg, livet, jobbet osv men dummast var nog att jag inte kommit in här!
Hotmail som jag har - har haft vill inte släppa in mej förräns nu, allt strul tar tid som jag inte haft.

Nu såhär i årets sista dagar är det lite lugnare i mitt liv - fast inte i morse - assistent krångel igen.
Förstår inte hur unga tjejer tänker och känner efter!! Nog med det allt löst med medhjälpare som verkligen ställer upp på varann - kramar till dessa <3 p="">

Världen - Sverige är upp o ner just nu. Konstig uppgörelse med regeringen som nog många med mej skakar på huvudetet åt. Egoism på hög nivå, fattar dom inte att vi som väljer regering (partier) snart går upp i atomer! Hur detta elände kommer avlöpa vet INGEN.
Det är inte konstigt att det är krig egentligen när inte dom man trott på inte kan komma överens...

Mat larmen kommer tätt nu ena dan är mjölken farlig andra nåt annat, tänk vad vi går på.. Men det finns ju inget som heter sunt förnuft längre eller finns det?
Mitt råd är köp svenskt närodlat, gärna ekologiskt så kommer man långt!

Sist till släktet bönder som är utrotningshotad ras, snart finns det inte många kvar, trenden har varit nedåtgående länge men nu är det värre än värst. Går inte att leva på om man inte är mycket är beredd att jobba gratis för att få bo och leva bra..
Mjölkpriset är just nu ett kapitel för sej, sänks stup i kvarten, förstår inte riktigt hur i sjutton det går ihop med vad konsumenten betalar i butik!
Sist en bild på en av korna som tyvärr inte finns längre - behöver inte säga att dom är saknade....


 

1 kommentar:

  1. Härligt Anna att du fått fason på bloggen igen! Såg detta när du skrivit på min...så Gott Nytt År till dig och din familj. Kramizzzar

    SvaraRadera