torsdag 26 april 2012

Spännande träff

Skrev sist att jag var magsjuk, det är bara förnamnet, har fått "campelobakter" genom ngt jag ätit, anar vad det kan vara. Eftersom bara jag blivit sjuk är det något jag ätit ute och det enda stället är korvmojen i Hjo.. Nog om detta nu för jag ska väl bli bra iaf även om det inte känns så nu..
Har varit med om en spännande grej idag - blivit nterjuvad av Jönköpins Posten.. så håll utkik i tidningen nu i maj!
Även skrivit anställningsavtal med en ny ass som verkar jättegullig, hoppas nu att det blir så, inte minst för Jennys skull. Det känns som vi interjuvar, introducerar o sen blir det inge mer...
Nu hoppas jag bara att det ska bli lite värme så det går att sitta ute och att tulpanerna på bilden slår ut, har nämligen ledigt i helgen och ska hitta på något roligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar